HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2014.07.16. 17:23 chrzanowska3

Varsóban élni

Körül vesz a lengyel családom, mégsem vagyok boldog. Még 10 napig itt lehetek, mégis már az jár a fejemben, mi lesz ha innen elmegyek. Hogy örüljek, amikor utána hirtelen kimegy a talaj a lábam alól? Soha senkinek nem tudtam elmagyarázni mit érzek az elutazás napján. Olyan mintha valami meghalna bennem. Ugyannyira vagyok magyar mint lengyel, mégis itt érzem igazán otthon magam. Nem csak a családomra értem, hanem Varsóra is. Ha van valami ami otthon hajtani fog előre az az, hogy ide költözhessek, méghozzá az egyetemi kollégium után egy albérletbe, mert a szociális otthonok hálózata sajnos ugyanolyan mint Magyarországon. Az egyetlen értelmet a gazdagréti átmeneti otthonnak, ebben látom - felépíteni az itteni jövőm. Bebizonyítani magamnak és a környezetemnek, hogy képes vagyok minimális segítséggel, normál lakókörnyezetben élni.  A fájdalmas az, hogy a legnehezebb időszakban leszek a legtávolabb a helytől ahol élni szeretnék. 680km-re marad a lelkem legkeményebb küzdelmeim helyszínétől, és ez nem mindig hat ösztönzőleg. Hiányozni fognak a barátaim, az ölelések, a tanáraim akiktől rengeteget tanultam, és akik miatt úgy érzem, egy nagy időpocsékolás Ez az otthon ülés. Györgyit és a masszázs leszámítva - ami azért nem ki dolog - nem sok értelmét látom ott bárminek Olyan szakra járok, ahol teljesen elvették a kedvem a tanulástól, olyan témából kell szakdolgozatot, ami csak 50%-ban érdekel, olyan lakásban kell élnem amiben kicsit sem érzem jól magam, olyan emberek "felügyelete" alatt akik kicsit sem hisznek a varsói kiköltözésem sikerében. Banálisnak tűnhet a mondat, mégis, csak egyszer élek, az életem 90%-a nem az elképzeléseim szerint alakul. Persze, az élet nem fenékig tejfel az életem, mindig is tele lesz nehézségekkel mint bárki másé, és a mozgássérültség már csak hab a tortán, mégis úgy gondolom, hogy nem mindegy merre dől a mérleg nyelve. Telnek a hónapok és lassan az évek, néha már azt érzem, csak a remény éltet. Én még fiatal vagyok, egy szavam sem lehet, viszont azok felett kiknek tudását szívnám oly mélyen magamba, elszáll az idő, és magamra maradok tudásra szomjazva, magányosan, egyedül....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: költözés remény mozgássérült Varsó


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr466513967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása