HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2009.01.07. 20:36 chrzanowska3

2009.01.07.

Ma nem mentem suliba, mert mosakodás közben eleredt az orrom vére. Fél órán keresztül, nagyon erősen. 10 óra körül elmentem Mártival a Kapás utcai rendelőbe. Rögtön behívtak. Az orvos mindenféle műszerekkel vizsgáta az orrom, torkom, hangszálaim és a fülem is. Ezek után megkérdőjelezte a panaszom mert sehol sem talált vért. Ennek ellenére felírt egy gyógyszert kenőccsel. Mivel az az orvos aki mondta hogy menjek a fül-orr gégészetre azt mondta hogy ne menjek suliba hátha újra rákezdi, kértem igazolást és amennyit csak bírtam feküdte.

Ma kerültem Icát, mert féltem, hogyha meglátom és átölelem vagy elsírom magam, vagy elkezdek vele beszélgetni, és sose megy haza. Nagyon rossz volt úgy elmemmi az ajtónk előtt hogy tudtam, bent van a szobában. Inkább elmentem a "télikertbe" és zenét hallgattam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr70864247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása