HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2010.07.14. 21:22 chrzanowska3

A zongorista és az utolsó vakáció

Délután megnéztem a zongoristát és az utolsó vakációt. A két film teljes ellentéte egymásnak.

A zongorista egy újabb kiváló film a ledvenc történelmi korszakomról, a II. Világháborúról. Ez a téma annyira foglalkoztat, hogy képes lennék napokon keresztül ilyen filmeket nézni. Ez egy szomorú,  szinte az utolsó pillanatig idegtépően izgalmas film, a kitartásról, arról, (Amit én a mai napig előszeretettel hangoztatok), hogy azért akármilyen kegyetlenek is voltak a németek a lengyelekkel, kivételek mindig vannak. Végülis Waldeket is egy német menti meg. Én sose bírtam a sztereotípián alapuló általánosítást, legyen szó romáról, arabról, zsidóról, vagy akár mozgássérültről. Mindig megismerés után itélem meg az embereket.

Az utolsó vakációt anyunak szedtem le. Egyszer szívesen megnézhető vígjáték, arról, hogy nem kell halálos betegség álmaink megvalósítához. Van ebben igazság, de a fimekben ez valahogy mindig egyszerűbb mint a valós életben. Azért annyira nem nagy szám hogy meg is tartsam, úgyhogy csak arra várok hogy rámásoljam anyu pendive-jára, és már törlöm is.

Most vacsi után megkerestem Kucinak az Egyszer volt az embert és már nagyon várom hogy meglegyen, mert nagyon-nagyon jó mese!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr282152159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása