HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2014.08.01. 18:38 chrzanowska3

Küzdelmes de fejlődős mindennapok

Szerdán jött Móni, és nagytakarításba kezdett. Ez a folyamat több hétbe is beletelhet. A szobámat is átrendeztük, ha nálam lesz  fényképezőgépem, teszek fel képet. Úgy tűnik sikerült pár négyzetméternyi helyet csinálni járásra. Estefele jött Roland (Lóci) és egy új lány, Mariann. Sokat beszélgettünk, jól éreztük magunkat négyesben a lakótársammal. Segítettek este lefeküdni, így nem kellett hegyet másznom az ágyam formájában. Csütörtök reggel jött Ildikó és a keresztfia, Benedek. Az ebédet már egyedül kellett megoldanom. Nem sok kedvem volt a pulton enni, így megpróbáltam odavinni a dobozt az asztalra.  Sikerült. Azt is észrevettem a napokban, hogy folyamatosan ügyesedik a jobb kezem. Jövőhéten az is kiderül hogy lazult-e,mert végre, 3 hét szünet után ismét Megyek Györgyihez! Nagyon várom már!

Ma nem volt segítségem. Az öltözés ment egyedül, a szandált a lakótársam adta rám Kisebb felfordulást okozott hogy az öltözködés kellős közepén jött az ételfutár, de megoldottam. A capucino készítés még nem megy, de már rájöttem hhol a hiba.l

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr326565839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása