HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2012.12.09. 13:37 chrzanowska3

Amikor a blogom címe kezd értelmet nyerni:)

Még a blogom indulásakor mondta nekem valaki, hogy nem teljesen tükrözöm a blogom címét az írásaimmal. Makacsságból nem ismertem be hogy igaza van, de most már tisztán látom hogy igen. Vagy talán mégsem?;)

Sajnos sokáig váratott magára ez a bejegyzés, azt hiszem megrekedtem Tegnap viszont megváltozott bennem valami: Kb. másfél év problémaáthárítás és felesleges halogatás után megírtam a lengyel nyelvvizsgát. Ez nekem nagy lépcsőfok az életemben. Még akkor is, ha már rég megtehettem volna. Vagy talán épp azért, mert ezzel lezártam valamit. Lezártam egy hosszú menekülést a problémák elől. Azt nem merem állítani hogy ez végérvényesen megtörtént, de azt igen, hogy most erős vagyok. Remélem maradt még valaki régről aki olvassa majd írásaimat és az újonnan csatlakozókat is szeretettel várom!::)

Egy kis összefoglaló az elmúlt időszakból: 2010 decemberében volt a szalagavatóm. Kisebb gikszereket leszámítva nagyon jól sikerült. https://www.youtube.com/watch?v=goyo79FPJuw&feature=plcp Az after partyn sikerült  életemben először becsiccsentenem is. 2011 júniusában leérettségiztem. ugyanezen év szeptemberétől az ELTE BTK Szlavisztika-lengyel szakát végzem. Annyira kalandos Ez az egész, hogy inkább menet közben  írok erről és nem visszamenőleg.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr414955593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása