HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2009.08.09. 18:54 chrzanowska3

nyaralas-elso nap

Tegnap delutan megerkeztem a Babciahoz.

Ma reggel Subi meghozta Kingat, Jankat es Michałt. Kb. egy órat elvoltak itt, aztan 3/4 9 korul megekezett Alina, Julival. 9-kor apu elvitte Jankat,Julit es Csapó Julit egy nemzetkozi Krakkó melletti taborba, Kingat pedig haza. Subi visszament Varsóba. Michał egy órat gepezett, en addig olvastam Stephen King:AZ IRASRÓL cimu konyvet. Utana egesz delelott telefonszamokat gyujtottem az uj telefonimba. Ebedre fott csirke volt. delutan elmentunk a faluba, es meg Dziadekot is sikerult ravenni egy setara a parkban.

Igy kezdodott a ket het pihenes:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr101298687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.16. 20:50:24

Szia Juli,

Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba.

Laci
süti beállítások módosítása