HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2010.07.13. 17:12 chrzanowska3

Kínos a visszatérés:$

Kínos a visszatérés így kb. 1 év kihagyás után. Látom sokan olvastok, ezt örömmel látom. Kiváncsi vagyok hányan veszitek észre hogy visszatértem:-) Nem ígérek többet olyat hogy mától rendszeresen írok, majd ahogy alakul. Meg sem prbálom összefoglalni az utóbbi időszakot, annyi minden történt velem, hogy ezt egyszerűen lehetetlen lenne elmesélni. Azért ezekből sokminden hatással van rám ma is, úgyhogy lesz ami idővel kirajzolódik majd. Kicsit titokzatodnak tünhetek, de ezt légyszi nézzétek el nekem. Próbálok tudatosabban figyelni arra mit írok és hogy, persze biztos lesznek hibáim

Ma nagyoooon meleg van, és ettől nyűgös vagyok. A tegnapi gépelési mániámból (több oldalt gyakoroltam), ma már semmi sem látszik. Nem vagyok egy kitartó típus. Vagyis néha igen, de akkor mint írtam mániákusan, tegnap estére kikészült a jobb kezem. Ma félig meddig erre is fogva át Facebookoztam a délelöttöt, délután meg egy isteni pizza tán megpróbáltam letölteni a Sims 2-t sikertelenül.Viszont nemsokára lejön a Dirty dancing 2,a következő bejegyzésben leírom hogy tetszett.

Jajj, majdnem elfelejtettem! Hogy miért ma tértem vissza? Teljesen véletlenül megnyitottam Sobi blogját. (fogalmam sincs miért, hisz tudom hogy nem írja már). Ez önmagában nem lett volna elég, viszont amikor elolvastam ott V.E. kommentjét, akkor úgy éreztem írnom kell.:)

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr902149516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása