HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2014.08.13. 18:04 chrzanowska3

Járnom kéne, járnom ám!

Egyre inkább érződik Masszázs közben hogy nem botozok eleget. Kezdek rájönni hogy a test és a szervezet jelzéseit komolyan kell venni, mert mindennek oka van. Ma a legnagyobb problémánk azokkal az izmaimmal volt, amiket ülés közben használok. Mivel azokat terhelem, azok befeszülnek, mint például a farizmom és a combjaim. Emellett nem lazul ki annyira a lábam, mivel nincs használva, erősítve. Még úgy is változásokat vettem észre jó irányba, hogy csak napi 15 percet jártam. Ez, ha csak a hétköznapokat nézem, már akkor is 75 perc járás hetente, nem számolva azokat az alkalmakat amiket Györgyivel járok. Jelenleg kb 210 perc hátrányban vagyok, ami nem kevés. Persze nem a mennyiség a lényeg, de a számok magukért beszélnek. Csak egy konyhával egybeépített szobaféleségben tudnék most járni, de ha ott hagyom a kocsim, akkor a kis tér egy részét már el is foglaltam vele. A szobámból a konyhába nem tudok átmenni bottal, mert egy lejtő állja utamat, amit ha le is küzdök elesés nélkül, teljesen kifáraszt. Plusz kisérletezni se nagyon merek ezzel, mert ha elesek, nincs egy megfelelő magasságban lévő kapaszkodó aminél felhúzhatnám magam a földről. Nem tudom mi lesz így, de nagyon szeretnék tovább fejlődni, és ehhez járnom is kell!

Ma egész jól ment a járás, a fent említett feszesség miatt elég fájdalmas egy alkalom volt a mai. Dolgoztunk azon hogy a lábfejem helyesebben álljon, de a bokám nem sokat engedett. A felállás szépen ment és majdnem egyedül lépcsőztem!:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr906601113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása