HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2013.05.22. 20:45 chrzanowska3

Üdv ismét mindenkinek

Hát kezdjünk neki újból, már nem is számolom hányadszor. Egy előnye volt ennek az öt hónapos szünetnek, rájöttem miért írok ilyen ritkán: túl lassan írok a gondolataimhoz képest, és ez bosszant. Nincs türelmem lelassítani az agyam a kezem tempójára. Annyi mindent leírnék nektek, hogy el sem tudjátok képzelni. Csak írnék a minden napjaimról, szokásos, egyszerű dolgokról, úgy ahogy én megélem azokat. Az előbb végigolvastam pár bejegyzést és bár beképzeltségnek tűnhet, tetszettek, gördülékenyen tudtam őket olvasni és számomra ez a legfontosabb dolog bármilyen szöveget is nézek. (Talán azért is utálok tanulni a vizsgákra, mert számomra a legtöbb egyetemi tankönyv egy nagy katyvasz.). Persze előfordulhat hogy mások számára pont az én bejegyzéseim kuszák, de rájöttem hogy számomra az  írás a lassúsága ellenére is, sokszor nagy élvezet tud lenni. A lényeg, hogy elsősorban magamnak írjak és ne másoknak. Erre való a napló, de valahol mégsem:nem szeretnék rágörcsölni arra hogy minden nap újabb és újabb adag olvasnivalót adjak az olvasóimnak, (Nyilván ha érdeklődést tapasztalnék akkor erre is odafigyelnék egy kicsit.) én élvezetből szeretnék írni. Azért mert kikapcsol, ellazít, egy másik világba repít. A plusz dolog ebben a naplóhoz képest az, hogy aki arra affinitást érez olvasgathatja a gondolataim. Én nem adok tanácsokat, és szónok sem leszek soha. Szerencsére van már pár sorstársam aki erre tette fel az életét és higgyéek el, sokkal ügyesebbek ebben, mint én valaha is lennék. A teljesség igénye nélkül ilyen személy például:Nick Vujicic, Joni Eareckson Tada, vagy az itthon e téren szárnyait próbálgató Szlovák Dorina. Mindhármójukat tisztelem bátorságukért és fel is nézek rájuk a kitartásukért, de ez nem az én utam. Többen kérdezték már tőlem, miért nem írok könyvet: a könyvet fogalmazni kell, én pedig az írásban a szabadságot szeretem leginkább. Csak bekapcsolok egy lejátszási listát a youtube-on és írok......

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr855313394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása