HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2008.05.10. 20:05 chrzanowska3

Ma reggel korán kellett kelnünk, mert korábbban volt az ebéd, mivel a kicsik, egykor szinházba mentek, megnézni a tanár úr kéremet. Én délelőtt föcit tanultsm, mert hát nem akarok megbukni.v Soha életemben nem buktam semmiből, nem most kéne elkezdeni.
délután olvastam, bár igazából csak szerettem volna, csakhát már megint fáj a hátam.
Apu 3/4 7-kor apu elment bulizni, szabad a ház! Juliék tv-znek, én írogatok, közben Chris Reát hallgatok. Ő Ica kedvence, nekem is tetszenek a számok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr82462924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása