HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2014.09.04. 12:10 chrzanowska3

Fél év!

Tegnap volt a 25. Masszázs alkalom, azaz fél éve járok Györgyihez, és nem túlzok ha azt mondom hogy megváltozott az életem. Remélem még sokszor ennyi vár ránk, főleg ha az mind ilyen fejlődésben aktív félév lesz mint ez. Bár terveim között szerepel Varsóban vagy Debrecenben tanulni, az első dolgok egyike amit Györgyi tanított, az volt hogy érdemes kis lépésekben gondolkodni. Igaznak érzem ezt mind a masszázs mind a gyógytorna kapcsán sőt, egy ideje már azon dolgozom, hogy ezt a gondolkodásmódot tudjam alkalmazni az élet minél több területén. Amiben most biztos vagyok, az az, hogy amíg csak lehetőségem van rá, Györgyi segítségével szeretnék tovább menetelni a javulás és a fejlődés útján.

A tegnapi napig eljutottunk odáig hogy 90 fokban hajlik a jobb csípőm (bár azt Györgyi tudná megmondani hogy e téren honnan indultunk), a jobb térdem teljesen knyúlik járás közben, a bal csípőm sokkal bátrabban merem terhelni, járás közben következetesen emelem a jobb lábam is, teli talppal érintem a talajt a jobb lábammal is, egyre egyenesebben áll a jobb lábfejem, Járás közben kezdem egyre többször kihúzni a hátam,  a hátam csak nagyon ritkán fáj, az öltözködés egyre gyorsabban megy, a lábaim lent maradnak a földön miközben Györgyi a másikkal dolgozik,  és a bal kezem is lent tudom tartani magam mellett, a megnyúlt szalagok ellenére már a szandálban is egyre jobban tartom a bokám, ami szerintem annak a jele is lehet, hogy az erősödő izmok kompenzálnak. Pár hete az egyedül lépcsőzést is gyakoroljuk....

Azt kívánom hogy ez a lista váljon végtelenné!

Köszönöm! Köszönöm, köszönöm Györgyi!!!!:):):)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr376668053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása