HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2008.03.21. 21:26 chrzanowska3

Megkezdődött a szünet!

Ma reggel arra ébredtem, hogy náthás vagyok. Reggel ittam c vitamin pezsgőtablettát. 10-kor elmentünk az Évivel az új szemüvegért. Kb. fél 3-kor jött értem apu. Mikor hazaértem elkeztünk anyuval beszélgetni a tanulásról, az életről, sok mindenről. Újból (sokadszorra) rákellett döbbennem hogy igaza van neki is Kingának is, Icának is, de attól hogy ezt tudom nem könnyű gyökerestől megváltozni, sőt...! de hát ez van, majd probálkozom, csak kérlek titeket adjátok egy kis időt, mert most úgy érzem hogy ez a feladat túl nehéz számomra. Kell egy  egy pillanat mikor veszek egy nagy levegőt és aztmondom holnaptól minden másképp lesz.  Tudom aztmondjátok ez csak kifogás de nagyon sok olyan problémám van amikről itt nem írhatok. A lényeg az, hogy most nincs meg bennem az a lelki erő, stabilitás ami egy ilyen nagy feladathoz szükséges.. igérem megpróbálom magam összeszedni.                          

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr45391578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kin(c) 2008.03.23. 21:30:38

Szerintem ne csak várj arra, hogy eljöjjön a megfelelelő pillanat. És ha csak 10 év múlva jön el? Csak rajtad múlik hogy mikor szeded össze magad, és minél előbb annál jobb.
Nagy baj, ha a családod nem tud az állítólagos nagy problémáidról. Megpróbálhatnál segítséget kérni. Ezért vagyunk.
süti beállítások módosítása