HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2008.03.19. 15:41 chrzanowska3

Igenis van célom!

Sokan kérdik mert nem tűzök ki magam elé célokat? Nekem már van egy, csak sokan nem viszik komolyan! Korábban már említettem hogy a Bea Sopronba jár mágneses kezelésre. Ica és Erzsike néni is aztmondják van rá esély hogy ez a kezelés számomra is hatásos. Én se víagyok ebben biztos de legalább adok egy esélyt, reménykedem. Anyuék még ezt a kis reményt is elveszik. Ica elvinne előzetes konzultációra, de ez csak anyuék beleegyezésével megy.
http://www.rtlklub.hu/videotar/?vkatid=7&videoid=071223336&adasid=3756
ezt nézzétek meg

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr82387935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kin 2008.03.20. 07:13:51

ez nem egy jövőbeli cél ez csak a gyúgyulásoddal kapcsolatos. Nem veszik el a reményt az operációra is számítanak!
És olyan célra gondolunk, hogy a jövőben mivel fogsz foglalkozni. Ha fel épülsz teljesen, ha nem akkor is kell kezdened magaddal valamit annál inkább nagyobb hangsúlyt kéne fektetned az önképzésedre!

Kin 2008.03.20. 07:20:44

ez a lány korábban egészséges volt, járt csak gerincferdülése volt, a bénuláskor nem volt inger az agytól a lábába, de neked van! mert Te ha bottal is de jársz, Neked más a bajod, ez nem univerzális gyógymód, ha valakinek egy teljesen más fajta esteben mint a tiéd segített, ne higgyünk vakon mindenbe, pláne ami nem ránk vonatkozik!

hajnal 2008.03.20. 10:14:00

Kedves Anna!
Mivel skype-on nagyon nehezen tudunk összefutni, így marad az itteni hozzászólás.Először is jó, hogy írsz...néhány sorstársad írását olvastam már, ritkán találkozni ilyen érthetően, választékosan fogalmazott irományokkal. Másodszor pedig sok dologban egyet kell értenem Kin írásával, legfőképpen a mágneses kezelést illetően. Az ember mindent kipróbál...a remény hal meg utoljára... de meg kell mondjam, sok jó tapasztalatom ezzel kapcsolatban nincs...sőt.De nem részletezném.
A hosszútávú céljaid engem is nagyon érdekelnének, elvégre suliba jársz, eszed van...szóval, mi leszel, ha nagy leszel?:)

Juli 2008.05.31. 15:07:25

Anna a Kingának sajnos most az egyszer igaza van:D:$ Télleg ez nem a jövőre nézve cél és mivan ha felépülsz?És célnélkül leszel?Mit kezdesz akkor?Ezen is elkell gondolkoznod Anna
süti beállítások módosítása