HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2008.01.07. 23:05 chrzanowska3

Rég írtam már

Rég írtam már, mert nem igazán történik semmi.
Kettőig suliban voltam. 3-tól 4-ig Szandránál (pszichológus) Nem ér semmit hogy járok hozzá mert nem tudok neki annyira megnmyilni mint Icának. 5-től 6-ig rexet néztünk. 5-kor lekisértem Beát vacsizni. Közben megjött Bea apukája. Vacsi után jött Erzsike néni. Ettünk tortát (apu elhozta nagypapáéktól) Beszélgettünk. Erzsike néni visszament dolgozni Rétike megfürdette a Beát, apukája meg lefektette.és hazamentÉn elolvastam Ica e-maailjét amiből kiderült hogy kedd kivételével egész héten kettőig dolgozik, és kedden is siet haza. Azt írta hogy legkésőbb csütörtökön megkeres, de mivel csütörtökön kettőig órám van, nemtudom találkozunk e. Readásul jövő héten Ica elviszi Beát Sopronba, így egész héten nem látom őket.  Nem tudom hogy bírom majd lelkileg, de az biztos hogy lesz mit írnom ide. Readásul Beának nagyon fárasztóak és fájdalmasak ezek az egy hetes kezelések amikre jár. Sokat sír, viszont látom hogy nagyon sokat javul egy hét alatt az álapota. Az hogy tudom hamarosan eljuthat addig a szintig ahol az agyvérzése előtt volt, és az hogy Ica viszi (tudom hogy tartani fogja benne a lelket) nyugalommal tölt el.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr80288909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása