HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2007.12.18. 23:20 chrzanowska3

A sors.

Délután mikor megjöttek Icáék nem akartam enni menni mert tititokban abban biztam fogok tudni beszélgetni. Amikor rájöttem hogy erre nincs lehetőségem őgy döntöttem mégis lemgyek. jó döntés volt.
Mikor beszáltam a liftbe egy hölgy megkérdezte Annának hívnak e? Mondtam hogy igen és akkor hirtelen rájöttem hogy Eszter nővére ál elötttemm. két éve nem láttam se őt se Esztert , úgyhogy sok kérdésem volt. Nagyon sietett de annyit megtudtam hogy Eszter jól van, oktoberben lánya született! Nagyon boldog vagyok!
Lővétei Eszter a Pető Intézetben dolgozott mint halgató majd mint konduktor. Nagyon össze barátkoztunk, sokszor vitt el magához hétvégére még akkor is mikor már nem dolgozottott.
Ez tartott egészen két évvel ezelőttig. Akkor kerültem nyíregyházára és megszakadt köztünk a kapcsolat Azóta ez az első információm róla.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr63268820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása