HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2008.08.05. 11:13 chrzanowska3

ut Lengyelorszagba es az elso napok

Na hat igen, reg nem irtam mar. Sajnalom. Subinak sikerult megint rabeszelnie. Koszonom.

3. napja vagyok Lengyelorszagban es remekul erzem magam. Szombaton, hajnali negyed 5-kor indultunk Apu, janka es en. Apu kiprobalt egy szamunkra ismeretlen utat Esztergom fele. Szerintem gyorsabb volt, de apunak nem igazan tetszett. Ugy volt hogy Cseh orszagban is uj uton megyunk, de mivel annak nagy resze le volt zarva, atiranyitottak minket egy regebbi utra amit apu mar jól ismert, de reg hasznalt. Lengyelorszagban olyan uton mentunk ami kikerulte Bielsko białat. Częstochowaban egy órat dugóban altunk, mert egy motoros elutott egy biciglistat es tartott a helyszineles. Ha nincs ez az egesz, rekord ido alatt (8 es fel ora) odaertunk volna a babciahoz, dehat igy nem sikerult

Megint elkezdtem Lengyelul olvasni. Megy de nehezen, nekem meg nem sok turelmem van hozza. Meg volt az elso seta is. Ez itt sok lepcsozessel jar. Ment mar jobban is, ennek ellenera meg vagyok magammal elegedve:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr89601508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

külképviselet · http://mission.blog.hu/ 2008.08.05. 11:44:53

Örülök hogy újra írsz. Hajrá, csak így tovább! :)
süti beállítások módosítása