HTML

Mozgássérült vagyok, de van életem

Remélem sokan olvassátok majd, és nem riadtok vissza attól, hogy mozgássérült vagyok.

Friss topikok

  • gergeli: na. elolvastam végre a teljes bologodat. tetszett. jókat írsz.:) szerintem követni fogom későbbiek... (2010.07.29. 18:11) Torrentmánia. avagy hogy éljük túl a melegből adódó kedvetlenséget.
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel. Idézhetek a blogodról? Gyűjtök mindent a bordás... (2010.02.17. 20:58) Torna
  • M. Laci: Szia Juli, Szerdán (aug 19) megyek Lengyelországba. Laci (2009.08.16. 20:50) nyaralas-elso nap
  • V.E.: Az ember értéke nem attól függ, hogy hányan, és kik azok, akik elismerik, hanem attól függ, hogy v... (2009.01.30. 19:35) Filmajánló- A bal lábam
  • saskamacska: Sikerült kijavítanod a matekot? Üdv.: Sári ( Kinga egy volt osztálytársa, voltam is nálatok jó pár... (2009.01.26. 13:53) Az utóbbi pár nap.

Linkblog

honnan olvastok?

   

2007.12.14. 00:02 chrzanowska3

Spiegl Ilona de mi csak Icának hivjuk!

Lehet hogy azzal kellett volna kezdenem az egész blogolást hogy őt bemutatom.Az ember azthinné a jö dolgokat könnyű leirni. hát nem az. na valahol  el kell kezdenem.
2007.09.27.-én ismertem meg Icát a M.Á.I.  Gólyatáborában, Akkor még nem tudtam mekkora szerencsém van azzal hogy megismertem, sőt talán még most sem fogom fel. szerintem akkor jut el hozzám igazán ha egyszszer elvesztem, remélem nem hajtja túl magát,mert akkoez túl hamar bekövetkezik, bár bármikor is jön el ez a pillanat, úgy fogom érezni hogy túl korai, de szerintem ez igy is van rendjén.
Amikor én megismertem még nővérként dolgozott az intézetben, okt.1-jén átkerült a támogatószolgálathoz. A váltás okait nem tudom, de úgy érzem ez nem is tartozik rám.
Mielőtt leirnám mi minden jót tesz ő és mért olyan fontos ő sokunknak meg kell emliteni hogy mindent úgy tesz hogy közben 2 gyerekes caládanya és feleség.
Miközben e sorokat irom könnyes a szemem,mert igaz hogy csak 4 hónapja ismerem, de máris tele vagyok csodálatos emlékekkel.
Külön kell vennem az oktober előtti és az azota tartó időszakot, mert sok mindenben különbozik a kettő.

Az elején nehéz volt, mert  hiába mondta hogy nyugodtan tegezzem, nem mertem megtenni  el telt egy kis idő mire felbátorodtam, azóta viszont minden szuper! teljes mértékben megbizom benne, nagyon megszerettem.  Én még  ennyire odaadó embet életemben nem láttam Tuti nem ezért a kis pénzért van itt amit kap, hanem értünk. Szivét lelkét beleadja abba amit csinál. Mindenütt segit ahol csak tud, Akkor is ha lecseszhetik érte.
Mikor nővér volt folyton túlórázott (most is ezt teszi csask azzal a különbséggel, hogy most nem fizetik ki neki). mikor délelőttös volt mindig megvárta a váltást (2-kor kellett volna jönniük de sokszor még 4-kor se voltak itt.) Ha egyedül volt délutános 3-4, ha ketten voltak 5-6 embert fürdetett.Mindeközben emberséges volt, szeretetett adott még akkor is, ha reggel 6 tól este 10-ig dolgozott. Ollyan alapvető dolgokat megcsinált melyeket minden nővérnek meg kéne teniük, de nem teszik. Pl: reggeli mosdatás, fogmosás stb.. Volt olyan mikor csak azért maradt tovább hogy az a pár ember megfürödhessen akiket a másik nővér nem volt hajlandó megfürdetni. Emellett akinek kellett/kell hajat vág(ot).+ő vitte/viszi kedden es csütörtökön Pécelre a Beát. Amikor csak tehette beszélgetett velünk, kivánsi vot hogy vagyunk. Mikor
 utoljára jött mint nővér, féltem hogy aznap este elvesztem a támogatását. Végig bőgtem
 az északát.
holnap folyt. köv.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://teljeselet.blog.hu/api/trackback/id/tr87263382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása